петък, 31 декември 2010 г.

Мейби дъ ласт ПрОСТ диз иърр :*


Маааааара е !Ко било днеска? Тридисит и първии ръишшш ляя!Ам значии първото което искам да ви кажа е , че довечера ще ям супер яки сърми мадафъкързззз иии супер яки много много много много любими на меня прасковии едни такива супер вкусни дето вий никога няма да  ядете освен ако не ми дойдете на гости някой път ама аз не съм луд и няма да ви поканя щото искам да има повече и само за мене ахахах не уе батка майтакашакам съ.Ааа другооо значии освен малко по-късно така преди да изляза да пиша и след тва сигурно чак догодина ще пиша към 2-3 Януааари.Тай че акооо не се прибера да знайте може ме намерите в някой апартамент под някой маса, в някой легло или в най-лошия случай в някой ВЕЦЕ други варианти са градинки и полянки, раьоното и почти невъзможното вкъщи (бляк). // Кратко отклонейшън: Майка ми е супер ама суууупер крива и се мъчи да ми развали настроението ама като знам какво количество храна и предимно алкохол ще погълна в следващите два дена изооообщо не можеш ме издосаш// Тай че аре деца весело посрещане на новата (надявам се по-добра) годинаа и НАЗДРАВЕ!

0 ПРОСТАКА са ми драснали нещичко:

Публикуване на коментар

Чшш ей .. ае драсни един два реда е ПРОСТак .. нищо няма ти стане