събота, 23 април 2011 г.

Лук ат ми нау , бич .. Чесън ат ю , снич !

Мараа ее , ваазаааааааааа .. тай де уазаааааап !? Ха-ха-ха .. айм вери сори ,че не писах дълго време ама просто живота е радост и тъга,а аз бях мноого хеппии и не ми се занимаваше с вас шитняци :) Соу уаревър ся ше ви разкажем една историйкааа .|

''Имало едно време един много умен човек, той живял при майка си на село Узулугунугу в Тукменикистан и знаел мнооого неща свързани с мотиките и търмъците за това решил да се яви в Тукменикистанското 'Минута е много' , но там било наречено- Едно магаре е малко.И така нашия човек се явил с тема - История на мотиката .В първия кръг се справил блестящо от 56 въпроса отговорил на 67 , понеже на някой от въпросите си задавал съм въпроси и си отговарял ,за да бъде интересно.Втория кръг протекъл много странно , в студиото на предаването влязла мечка и казала *бау* и той казал *ауу* и тя *мяуу* и той *уауууу* и тя *би си майката пача*. КРАЙ НА ИСТОРИЯТА

Интересно нали ... да нямаше нужда да се преструвате ,разбрах че ви е било уникалено яко. хахаха

Мисъл на деня: За да си прост , трябва да си прост !

ейй значи сяя трябва да ходя с май бъфъфъ  да си копува нови парцалки хаха , пък така ме мързииии ама няма значение щото после ще дринкваме кофи с банбони и цигарно и цицероно и шамандури и пиандури .. аа да пак се отплеснах , важното е че след тва ще се разбием на едно баскетболче и евритинг'с гона би пърфект .. айй олмоуст забрайх че довечера съм на юбилей на леля ми 150 години от 200 години , първия път в който чествахме 100-тния и рожден ден .. соооу идиътс ше райтна лейтър пък вие ако щете четете , ако не щете се ебете .. ( препоръчвам ви втория вариант , по задоволителен е :Р . )

Айде ПРОСТаци , много ви здраве .. хаха да бе да ..

0 ПРОСТАКА са ми драснали нещичко:

Публикуване на коментар

Чшш ей .. ае драсни един два реда е ПРОСТак .. нищо няма ти стане