събота, 22 януари 2011 г.

Скука ...

    Страшно скучна петък вечер .. много скучна! Не съм излизал никаде , понеже си проспах вечерта , а всички вече правят 18 един по един бързо,бързо един след друг все едно никнат гъби след дъжд.Дъжд, който вали в момента. Отвратително време! Баси .. като се замисля , че чак Декември месец ще навърша 18 и ми призлява и то дефакто чак следващата година ще я използвам , понеже по Коледа и Нова година пускат навсякаде без да искат 18 години. Лайнари , що не правят и сега така.
   Друг майтап пък днеска .. отивам да си взема 1-2 цигари на бройка, че гледам да ги намаля малко и продавачката да реши , че не продават на дребно и така съвсем деликатно ми спомена докато излизах ,че глобата е 50 хилки.Доста ме озадачи. Може да изгармиш с 50 хилядарки зарад едната цигари от 25/30 ст. ...Интересно.Но все пак си е забранено.Те ако си направиш сметката вземат по 6лв. от кутия цигари , която не се знае от коя държава е вмъкната без бандерол и реално струва не повече от 1лв , 1.50 с доставката. Абе изобщо стегнацията е пълна , кризата за която всички говорят е май само на психическа основа и от там хората ся пазят кинти за "черни дни". Бе шашава работа.
   Мисля да гледам "Смотаняци" ( Hot Shots ) и да си лягам , ама може и да нарисувам някой друга мебел или пък направо цяла стая , знайш ли... ако ми се отвори музата нещата стават. Айде чао от мене .. знам че днес не беше изобщо лигав,прост,лапешки,пропаднал и какъвто искате го наречете поста, но ПРОСТо ми е прекалено скучно за да се лигавя :)

1 ПРОСТАКА са ми драснали нещичко:

Unknown каза...

брато ти ме разби!!!!!!! (rofl)

Публикуване на коментар

Чшш ей .. ае драсни един два реда е ПРОСТак .. нищо няма ти стане