неделя, 30 януари 2011 г.

Хилоу ма брадъъърссс

Мааара уее шитняци :* Лайк ай сед ще ви пиша като ми толкова тъпо , че няма какво да правя. Е вкъщи съм и братовчедка ми е тук, обааааааааче от час и половина говори по шибаното си нещо наречени ЖИ-ЕС-ЕМ и мноооого ме дразни веече.Въпреки това след малко ще я шибна, по-точно ще хвърля ръкавицатаа на брата за боксен по нея....готово.Ся ми вика , че съм паток и да не съм я бил целил.. мрън-мрън .. снощи направили се *мюзик*..
Уаааатевър ма френдс да ви се пофаля пъкк аз гледах бир клипче дето мноу ме изкифейщън ама няма да ви го постна... е добре де прекалено ме изкефи соу ай уил пост ит.. шакайте мънишко -  <КЛИПШИИИИ> Ай белиив ай кен флаааайй... хахаха тоя много яко ме накефиии. турбо маняк е хаха. Пък тоя другия ко яко садна човек мухахахахахахах.

Защо злодейте се хилят като изричата насекомото муха и повтарят втората сричка ... че аз тогава ще се хиля така : комарарарарара ...аа така става многичку пиратско.Йеее ся мога да се правя на Жак Спароооооу..Йо-хо-хо и бутилка Тикилики с Лимоники и солики ( и накрая в ВЕ СЕ-ту повърники)

Оф след малко ще кажа на тва същество да спре да говори по ЖИ-СИ-ЕМ-БЕМ-ДЕМ-РЕМ-ДЖЕН-чито и ще я залея с вода баткааа. Оффф нерви ма ся са прай на парамедичка и обяснява кво можело аджаба да стане ако имаш 3 сливица.. пууу .. Айдее .. че ся ще трябва да я бия .. ПРОСТ!

0 ПРОСТАКА са ми драснали нещичко:

Публикуване на коментар

Чшш ей .. ае драсни един два реда е ПРОСТак .. нищо няма ти стане